Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Tuesday 9 April 2013

Meet the newborn Danial Irsyad!

Salam,

Petang khamis ritu En Babah tak amik Yaya,Habib ngn kakak aku sebab abg ipor aku yang datang jemput.So aku amik Yaya kt umh PIL kakak aku je la..sebelom tu menyinggah dulu kat pasar malam kt Jalan Ikan Emas tu..Setiap hari khamis pasar malam tu..kitaorg gi situ sebab ada gerai nasi ayam fav En Babah..Memang terbaekk la nasi ayam tu..sambil2 tu belikan jajan untuk budak kat umah tu..

Pas membeli belah aku pun terus la ke umah PIL kakak aku..nak amik si kecik jam2 tu tak leh la..sebab da senja sangat time tu..Lagipun si kecik pun tido..

Dalam 15min camtu,si kecik kuar ngan ibunye..mungkin pas menyusu tadi terus terlena agaknye...kakak aku amik terus bagi kat aku..Alahaiiii comel sangat si kecik ni..Halus je orangnye..teringat masa yaya mula2 lahir dulu..Mata nye cepet,berkulit putih..geram!
Yaya lak tak habis2 nak cium si kecik ni..

Oh yea,Lupe lak nak bagitau namanye..Danial Irsyad B.Muhamad Safwan..Lahir di Hospital Ampang pada 24/3/2013 @ 11.++pm seberat 2.63kg..Halus & comel amat..muka ala2 chinese look sebab ibunye ad keturunan Baba & Nyonya..Mata cepet tu yang aku suke..hehehehe

Aku panggil Irsyad je sebab abg nye da panggil Danial..Irsyad ni anak adik ipar kakak aku..so cum anak sedara la jugak kan kalo da bersedara tu..sepanjang aku dukung Irsyad,Yaya asik nak cium je Irsyad ni..Dia geram kot..kalo aritu aku x keguguran,anak aku sama baya ngan Irsyad..Tak pe la kan..ad hikmahnye disebalik ape yang berlaku..Ehhh3..tercite pasal aku lak..ter feeling jap..huhuhuhu..masih sedih tapi,life must go on..

Irsyad,Mak Mok & Pak Mok doakan semoga awak membesar dengan sihat..jadi anak yang soleh buat Ayah & ibu ye..Nanti ada masa Mak Mok datang jenguk awak ye!

Jom kita tengok pic Si tecik DANIAL IRSYAD ni yang sempat aku snap...




Mulut lopong..hehehe..Yaya masa baru lahir pun camni mulutnye!



Gambar2 kat atas ni aku culik dari FB ibunye..huhuhuhu

Yaya pujuk mummy nak cium Irsyad

Yeay!dapat pun!

Comel

Yaya cium lagi!Aduhaiiiii!

Tido pun mulut maintain lopong!


tercabut sarung tangan nye!

Mak mok ngan Irsyad


(p/s:takde rezki untuk aku & En Babah...)


Loves,
Mummy Yaya

No comments:

Post a Comment