Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Tuesday 9 April 2013

Lil Yaya kat Taska

Salam...

Last week friday aku berpeluang jemput anak aku dari Taska.At the same time kakak aku pun keje kat taska tu..sebab tu la Yaya kena ikut sana.. Macam2 ragam yang anak dara tu buat..tapi ape yang bagus nye dia belaja banyak benda dan yang paling aku nak ialah dia betgaul ngn ramai kawan2..
Alhamdulillah,sebab dia tak buat perangai bukan2..mak2 yang jaga dia pun kata dia baik...Yo la kan!hehehehe

So far she's being a protector untuk Abg Habib nye la..hehehe..rapat sangat dua bradik ni..Hope sampai bila2 la kan..insyaallah..Nakal & lasak tu biasa la..budak baru dapat kaki..Tiap2 hari sebelom aku anta dia kt umh mak long nye,aku salu pesan jangan macam2 kat Taska..Well...what do u aspect form 1 year old baby?Redho je la kan..ehehehe..Tumpahkan air,tak suka makan bersuap,ke dapur amik tin biskut,tolong bibik henjutkan buai baby,suka cium budak..ada2 je perangainye..Being very friendly adalah perangai semulajadi..Ikut perangai aku kot?! hahahah..entah la.. nah tengok pic kat bawah ni..masa aku amik pic ni pun dia masih tak perasan kan aku..hehehehe..anak bertuah..


Ni pic yang aku sempat amik..


(p/s:Yaya demam sebab gigi geraham baru tumbuh..poor my baby... :( )


Loves,
Mummy Yaya

2 comments:

  1. alololo.. comelnya dorang..
    jadi tak sampai hati pulak nak tinggalkan dia..

    ReplyDelete
  2. aizamia3 ni masa nak amik dia time balik..lega sangat2 sebab yaya memang susah nak menangis..alhamdulillah..kdg2 sayu gak tgok org len tggalkan anak tu menangis2 kat depan grill..

    ReplyDelete