Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Monday 2 June 2014

Celebrate Tertunggak Besday En Babah

Salam

Asik tertunggak je... Hahahaha..Termasuk la Entry blog yg da tertunggak banyak..Hihihihi
Busy la...Keje pun banyak..Skop kerja pun da bertambah..Makin busy jadinye..

Okay..Entry lepas aku ada cite pasal hadiah tetunggak,kali ni nak cite pasal celebrate tertunggak lak
Simple je..Takde la belon,kek ape segala bagai..Cuma bawak gi makan je.

Venue memang aku da pilih..As usual,En Babah setuju je la [Giler tak setuju,Cubit nanti!Hahaha]
Tempatnye aku pilih JOHNNY ROCKET..Kat Avenue K depan KLCC je ha..Dekat la kan

Selebihnye korang layan je la gambar yang sempat aku snap..Kalo tak bape cantik mintak mahap la ye..hihihihi

Ini la En Babah,Besday boy yang di raikan
Ni pulak CEO & Founder Soffya Delights
Rambut nye lahaaiiiiii..Jebabok sangat!


Yaya dengan peel baru bila amik gambo..kepala senget
Tuan tanah Blog dengan Mem kecik
Tuan tanah blog dengan wide shawl barunye..hihihihi


Ni pulak antara menu-menu yang kami pilih hari tu
A & W Rootbeer pilihan aku
Guava juice pilihan En Babah
Mini kids hot dog meal untuk Yaya
Ni pulak Bacon Cheddar Single untuk En Babah
Route 66 pilihan aku
Bacon cheese fries side order

 Gambar ni pulak menggambarkan betapa sibuk nye aku melayan mem kecik tu makan





Omey tak!
Besday boy tengah khusyuk makan!
Yaya dengan Music Juke Box
Pejam mata je la bayo nye..huhuhu
Memang syok makan kat sini sebab sambil korang makan,korang akan dihiburkan dengan tarian dari Staff-staff Johnny Rocket nih..Sempat la aku terhibur dengan 2 tarian yang dorang buat..Memang tak rugi.

Burgernye pulak besar..dengan pattynye yang juicy.. Kalo korang jenis tak bape kuat makan aku suggest amik satu jenis je then kongsi berdua..Tu pun kalo korang datang berdua la kan...kihkihkih

Menu yang aku amik tu memang aku suggest korang cuba..Sebab ada banyak mushroom!aku suka!

Ok tamat da cite tertunggak ni..hehehehe...

[Nota kaki: 3 series da En Babah~~]

Love,
Mummy Yaya

6 comments:

  1. salam..singgah + follow sini..
    http://ecahkhalili.blogspot.com/2014/06/genap-32weeks-kaki-membengkak.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. done follow ecah jugak..
      smoga sumenye dipermudahkn ya..

      Delete
  2. Petang ni asik jumpe entri pasal food je.
    Mengiurkan..;)
    http://drshikinzainal.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. seskli sis sy wat entry untuk mgiurkan org..heheheheh..

      Delete
  3. waa best best..
    fifie singgah n follow sini #69
    http://feycasnowie.blogspot.com/2014/06/cpuv-whisper-mesh-cotton-dari-nuffnang.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. done follow #206
      mekasih sudi jln2 kt blog kita..salam perkenalan..

      Delete