Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Tuesday 23 April 2013

Happy Bufday Incik Boss! -Semoga panjang Umur

Salam...





Mesti da tau kan ape yang aku nak mgomel2 arini...hehehehe
Arini 23/4/2012 adalah bufday Senior Manager aku a.k.a Incik Boss,En Zulbahrim...Yang ke errrrr... 35 kata dia..hehehe..Angka tu sekadar no je boss..Yang penting hati mau happy!

Bos aku ni memang happening orgnye..Alhamdulillah da 2 tahun lebih aku bekerja bawah dia..Awesome..kdg2 biasa la kena marah jugak..hehehehe..

Terkedu Incik Boss tadi.. Well,En Zul..Happy Bufday Bos!we wish u all the best In your career & life as well..smga panjang umur,murah rezki dan dikurniakan kesihatan yang baik...

Jom kita layan pic yang sempat aku amik pagi tadi masa meng"suprise"kan bos aku ni ha...hehehehe


Fresh from the box..hehehehe

Lilin dihidupkan

Incik Boss yang terkedu..hehehe


Bersungguh-sungguh Incik Boss meniup lilin tu

Make a wish & potongggggg!!


siapa pemilik tangan comel nih?!

tadaaaaaa.....ni la orang nye..!!!!

Incik Boss yang happening & comel!

sempat lagi bos hadap PC..Hehehehe

Mengomel2 sambil nak makan kek tu..TQ bos sebab puji kek saya..Hew3!

nak suapkan kitaorg malu..terpaksa la boss suap sendiri..kih3

2 budak nakal!hahahaha

org lain tengah sibuk2 makan,Tn Haji sibuk dengan keje....Komited..

Ladies in action..alaaa...aku tak dek dalam gamba nih!Mencik!

Syed Aljafree & Moganaraj yg weng!hahahahaha

Wan & Aqil practical student dalam dept kitaorg

Hajar & KZ

Syed Mahyudin

Ahyie yang malu2..hahahahah

Incik boss in action!Penuh perasaan..hehehehe


sambil makan pun leh tengok PC Boss nih!kih3

Hajar

Tuan tanah kedaung dengan kek hasil air tangan nye..hahahaha

Memberi nasihat pada staff2 beliau

Tinggal separuh



Alhamdulillah..teruja skejap sebab bos puji kek tu sedap..harap2 kena la ngan selera bos ye!


(p/s:Semoga panjang umur murah rezki!)


Loves,
Mummy Yaya

2 comments:

  1. surprise birthday menjadi..tq nana for the cake.. can't wait for next people..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...terkedu bos..hehehe..thanks sebb sudi order ngn nana..!

      Delete