Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Wednesday 4 December 2013

Hand Mixer & Blender Baru

Salam,

Arini ari ke 4 En Babah outstation ke Penang.Next week weken baru balik KL..Huargghhhh..lamanye!Tapi ape nak nak buatkan..Da tugas sorang polis Bantuan bank memang camtu...Untung la laki aku tu bukan Regular..kalo tak silap-silap anak pon tak mo dekat dengan dia..kihkihkih..

Berbalik kepada tajuk diatas,dua benda ni En Babah belikan untuk aku sehari sebelom dia p Penang..Ye la..Blender aku beli masa bujang dulu da rosak..Kalo nak blend cili kering kena la g umah kakak aku..Leceh kan! Aku da lama nak beli blender..Tapi rezki belom ada..Kebetulan pulak aku ke Tesco aritu nak beli Hand Mixer.Sebabnye mixer hadiah anniversary dulu tetibe lak rosak..huishhh..Spoilt betol..En Babah nak belikan yang branded skit time dapat bonus nanti..Tapi kalo nak tunggu bonus camner aku nak wat kek yang customer da order?Betol x?

Bodek punye bodek dapat la mixer tu..Brand Pentec je.Jadi la untuk sementara.Aku bukan nye reti sangat nak mintak macam-macam ngan dia..Ye la..kena tengok poket jugak..huhuhuhu..Da amik mixer ternampak lak dek mata dia akan blender berjenama sama dengan hand mixer tu..RM29.90 je regenye!percaya tak?sebelom ni MIL aku ada beli jgk..aku de tengok kat umah adik ipar aku..ok jugak..En Babah tanya aku nak ke tak..aku kalo ikut hati memang la nak..tapi memandangkan dia nak pi outstation kena pakai duit banyak aku cakap tak yah je la..

Adegan pujuk memujuk berlaku la disitu...wakakakakaka..Aku cakap tak nak,En babah cakap amik la..sepuluh kali argued,at last aku amik la jugak dengan hati berat..

Alhamdulillah..Terima kasih En Babah..susah-susah je belikan..tak perlu pun sebenarnye blender tu..Lenkali pon bole beli..Tapi da org belikan amik je la..takkan nak tolak tuah ye dak...hahahahha

Jom la kita tengok ruoe blender & hand mixer aku tu...

Blender & Hand mixer Jenama Pentec

Blender baru!Yahooooo!!!!

Hand Mixer baru..kaler kulit Lemon



Hand mixer tu da selamat aku rasmikan ari senin baru ni..Blender belom lagi..Alhamdulillah..Rezki yang tak diminta..Syukur..Semoga Allah murahkan rezki En babah untuk kami sekeluarga..Amin

[Nota Kaki:Rindu.. ~~ ]

Love,

Mummy Yaya

1 comment:

  1. Salam, handmixer pentec tu tahan tak? tgh berkira-kira nak beli mixer baru. :)

    ReplyDelete