Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Thursday 7 May 2015

Dilema memakai kasut baru - Blister! Ouchhhh!!!!

Salam

Korang salu tak kene Blister kt belakang kaki kalo pakai kasut baru?
Aku?? Jangan tanya la!
Memang tu la pemyakit yang mendapat kalo beli & pakai kasut baru!
Terhencot-hencot tahan sakit ko tau!

[Hahahaha..Padan Muka Sendirik!]

Bak kata pepatah..BEAUTY IS PAIN..Hokay!

Kalo ngadu ngan laki aku,tak dapat simpati pon!
Di padan muka balik ke aku.. [Konghasam!]


Ni la akibat memakai kasut baru tanpa mengigit nye dulu [Eeeeee..Ada ke patut ??]
Org tua cakap kalo nak pakai kasut baru,gigit dulu kasut tu..baru la kasut tu tak gigit kaki kita
[Idok la koi nak gigit!]

Sakit?? Memang oooo..
Kalo aku mau makan seminggu nak baik..

So,Lunch tadi aku singgah Guardian untuk beli bende alah yang aku salu beli kalo nak pakai kasut baru

Scholl Leather Heel Liners
Ni rupe pelapik tu
Satu pek ada sepasang..So bole lekat untuk kiri & kanan kasut.

Selain dari melindungi kaki dari melecet,pelapik ni juga dapat membantu kita mendapatkan kesesuaian dengan kelonggaran kasut.

Ok..ni rupa pelapik tu selepas dipasang pada kasut..Memang selesa
Even da ada pelapik tu,rase sakit tu tetap terasa la..
Tapi tak seteruk masa belom ada pelapik...[Lega kaki koi!]

Alang-alang da ke Guardian tu,tercapai la dek tangan ni Lepstik sebatang.Since lepstik yang ada da dijahanamkan oleh si kerinting sorg tu!
[Nasib badan la ado anak Dara...]

Aku beli plaster sekali..bole boh dalam henbeg..


Ni la dia orang pompuan..Nak melawa punya pasal sanggup tahan sakit..Hahahaha

[Notakaki:Kena air pedih oooooo..!!! ~~]

Salam Sayang,
Mummy Yaya

No comments:

Post a Comment