Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Thursday 27 February 2014

Tukar Kad ATM Maybank

Salam

Minggu lepas aku ke Maybank nak tukar kad ATM yang da nak Expired 28/2/14.

Sikit punya ramai orang..Almaklum la..Hari Jumaat la katakan..Tambahan pulak orang baru dapat gaji.Memang sesak la bank.

Sampai-sampai je staff kat situ terus bagi no.Giliran..


Omak kau!Giler betol!Ada lagi 14 giliran sebelom no.aku..Adehhh..Mendidih montot jugak la aku menunggu!


Selepas 1 1/2  jam,baru banyak tu bergerak..Aduhaiiii..Aku da panas hati betol!Kaunter tukar kad cuma bukak satu je weiii! Setiap sorang amik masa 15-20 minit.Lahaiiiiii...

Jenuh da aku tunggu,tak bole jadi nih! At last aku da fed up aku bagi no giliran aku kat kakak KOPETRO yang kebetulan dia nak tukar kad jugak..Pastu aku blah je la balik opis..

Buang masa aku betol dok kat situ lelama!Membazir betul..Bia da expired nanti baru aku tukar.

[ Nota Kaki : Sakit Hati! ~~ ]

Love,

Mummy Yaya

No comments:

Post a Comment