Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Tuesday 9 April 2013

Carrot cake yang simple

Salam..

Ahad lepas aku ngan family sebelah aku ke Melaka untuk melawat adik aku..Mak,mak long & mak cu aku da siap2 masak kan Ikan keli sambal & ayam masak kicap..memang fav8 aku la..
So,sementara nak tunggu kakak & abg ipar aku sampai dari cheras,aku pun decide nak buat kek carrot sebagai pencuci mulut.Lagipun Aki aku komplen da lama tak makan kek aku buat..Huhuhuhu..Sian aki..

So ni la hasilnye 

Adunan yang telah siap di campak2

Masukkan adunan ke dalam bekas pembakar

Dalam oven

Da hampir nak masak

Ni la rupe kek carrot yang da masak...Yumm3!



(p/s:tak sempat nak bubuh cream cheese frosting & blackcurrant topping!kalo ad lg sedap!)


Loves,
Mummy Yaya


No comments:

Post a Comment