Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Thursday 13 February 2014

Sambung Belajar

Salam

Niat nak sambung belajar tu da lama aku simpan..Cuma nye paham-paham la..Macam-macam halangan dan dugaan datang.

Bila aku tengok Iklan sambung belaja ni dari surat kaba,balik tu aku nyatakan hasrat aku pada En Babah.Alhamdulillah,dia sangat menyokong aku..Syukur.

Katanye sambung la.Since anak pun da besar kan so da takde masalah lagi.Sekarang ni aku tengah kumpul duit untuk sambung.Insyaallah aku plan nak amik Intake September 2014.So sempat la aku kumpul duit untuk bayar yuran pendahuluan tu.

Pinjaman?bole je apply PTPTN..Tapi aku kalo bole takmo la..Nak pakai duit gaji & KWSP aku la yang ad tu..Nanti da abis blaja da tak payah pikir nak bayar pinjaman lak.. 

Semoga segala urusan berjalan dengan baik..Insyaallah..Kalo niat kita baik,Allah akan permudahkan segalanye.Apa yang aku nak buat ni adalah untuk masa depan kami sekeluarga.Kawan-kawan doakan aku ye..

UTM Razak School Of Engineering Advanced Technology-Pilihan aku

Pilihan program yang ditawarkan

Semoga niat baik aku ini dapat menggembirakan family aku.Insyaallah!

[Nota Kaki:One step closer ~~ ]

Love,
Mummy Yaya

No comments:

Post a Comment