Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Thursday 16 January 2014

Ajaibnye tangan seorang Ibu

Salam..

Ajaibnye tangan seorang ibu itu mampu membuatkan anak kecil yang sedang demam & menangis terlena..Begitu besar kuasa Allah swt..

Anak aku ni sehari sebelum masuk umur 2 tahun demam panas lak..Mungkin penangan nak masuk umur baru kot..Dalam mata yang separa pejam dia mencari tangan aku untuk meletakkan kepalanye..Sambil tu tangan dia memeluk lengan aku tak bagi lepas..Alahaii la anak..Da pegang peluk tu tangan tu tak bagi lepas..Allahuakhbar..

Jangankan anak kecil..Aku yang da kawin & da beranak ni pon tetap cari mak aku kalo demam..Tak dapat peluk pun,dapat dengar sore pon jadi la..tu la ubat demam yang paling mujarab untuk aku..
Sorang mak sanggup wat ape saje demi anak-anak dia..Semoga Allah panjangkan umur mak & 2 orang mak mertua aku..Amin


Buah hati pengarang jantung Mummy & Babah da 2 tahun umurnye

[Nota Kaki:Rindu MAK!]

Love,

Mummy Yaya

No comments:

Post a Comment