Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Monday 18 March 2013

Yaya dengan kasut Caterpillar yang sangat comel

Salam

Last week aku amik 1/2 day leave.. balik tu bosan2 tak tau nak wat ape En.Babah ajak aku ngn Yaya ke Giant.Nak beli barang dapur skit katanye..alang2 masa tu lak family aku nak datang bermalam kt umah kami sbelom bertolak ke Melaka..(tapi tak jadi pun coz ada perkara2 yang tak dapat dielakkan)

Pas da beli barang umah En Babah siap singgah untuk tukarkan batery jam kesayangan dia yang da tamat tempoh tu,ni la benda yang aku grab untuk si kecik tu ..


Tadaaaaaaaaaaaa!!!!!

Caterpillar shoe yang aku cari2! Comel sangat!

Tengok tu,Tdo pun pakai kasut... Yaya2......

Baru bangun tido

Baru bangun tido nak ke umah mak long dia

COMEL sangat2! sesuai ngan yaya yang kiut miut tu...Huhuhuhu..hari2 la dia nak pakai kasut tu..


(Nak beli kasut sendiri,terbeli lak kasut anak..heh!)


Loves,
Mummy Yaya

No comments:

Post a Comment