Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Friday 1 March 2013

Biggest Loser Challenge Award Day

Salam...

Lama  tak menulis.Sejak preggy ni malas nak wat ape2..
Moh kita teruskan ke cite kita...

Ari rabu ritu berlangsung majlis penutupan Acara Biggest Loser Challenge yang di anjurkan oleh pihak company aku..So aku adalah salah sorg dari 15 peserta yang terlibat.
Walupun tak menang ape2 at least aku bangga dengan diri aku sebab tetap ada penurunan berat badan walupun tak banyak... pihak penganjur pun sangat terkejut kerana walupun aku telah disahkan preggy tapi aku tetap turun berat... heheheheh..maner tak nye..makan tak bpe lalu,minum pn tgok mood..siap masuk ward lagi 3 mggu lepas...
So far aku rase program ni banyak membantu kitaorg dalam proses penurunan berat la..insyaallah pas bersalin nanti akan aku praktikan lagi petua2 tu...huhuhuhuhu...nak kurus la katakan...
Jom kita jenguk2 gambar sekitar majlis penutupan....



                           Ucapan dari Ayahanda KLCC Group CEO,Tn Haji Hashim Wahir

                                                              Barisan tetamu2 VVIP

                                              BLC MOSAIC PIC - Keseluruhan Acara


                                       Peluk tubuh adalah salah satu cara untuk releasekan stress...

                                    Dr Azrul Rozaiman,Consultant Dr Hosp Pakar An Nur

                                                             TOP 4 BLC contestant

             Tuan EMCEE yg sorenye sgt merdu mengalunkan ayat2 suci al-quran... alhamdulillah

                                Sesi urutan untuk melegakan sakit kepala...sgt berkesan

                                                                          TOP 3

                                          Peserta BLC dengan bergambar dengan VVIP

                                                                          Poster

Ladies with the winner!




(Petua : 1 liter air = untuk 25kg berat badan kita)



Loves,
Mummy Yaya 


No comments:

Post a Comment