Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Monday 25 March 2013

SELAMAT HARI POLIS En Babah

Salam,

Hari ni merupakan Sambutan Hari Polis Yang ke 206.
Tahun ni jugak merupakan tahun pertama En Babah bergelar seorang anggota Polis.Walaupun cuma seorang anggota POLIS BANTUAN,akan tetapi tugasnye tidak semudah yang disangka..Bertanggungjawab menjaga keselamatan staff-staff,branch & harta benda syarikat adalah sedikit sebanyak sama seperti tugas seorang anggota polis yg menjaga keselamatan negara..

Alhamdulillah,setelah hampir 2 bulan lebih mengharungi segala latihan,perit jerih,penat lelah akhirnye En babah ditauliahkan sebagai anggota POLIS BANTUAN pada 2/11/2012.Syukur...tercapai jugak cita-cita dia untuk menjadi seorang anggota polis.

Sekalung TAHNIAH dari mummy untuk awak En babah...teruskan perjuangan awak..me & Yaya always support u from behind.. May Allah bless u always.

No Badan En Babah
Pas Kerja..(gambo 6 thn lepas)
Lencana di lengan uniform

Senyuman sambutan hari polis dr En Babah
Senyum kambing

Family photo pas En Babah abis Perbarisan tamat Latihan
    
Opkos la gamba tuan tanah kedaung.panas giler padang kawad nih!



(p/s:En Babah kebanggaan aku & Yaya.Binik polis jgk akhirnye aku..kih3)


Loves,
Mummy Yaya



2 comments:

  1. Aku tak sangka kau ada blog...uiks..apa lagi, follow laaa dengan blog aku sekali ye...

    Heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagi link.nanti jangan lupe follow aku balik ok..

      Delete