Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Tuesday 8 April 2014

Nak Mohon LIKE Bebanyak Dari Anda sume untuk Review Dari Nana Tentang SLIMFAST DIET Bole??

Salam,

Seperti tajuk di atas,Saya dengan rendah hati hati ingin memohon jasa baik kawan-kawan untuk LIKE review saya tentang SFD..Tapi sebelom tu adalah baiknye kawan-kawan baca dulu apa yang saya kongsikan dalam review tersebut

Tiada paksaan.Saya cuma ingin berkongsi dan menyampaikan pengalaman saya menggunakan produk tersebut (KLIK SINI untuk baca) Mane la tau kan..Kot-kot terdetik lak dihati kawan-kawan untuk mencuba ye dak...

Langkah-langkahnye begini

1)KLIK SINI (Hupdate cara mudah sangat)

2)Then klik pada LIKE untuk support aku yg gebu gebas ni..Hahahaha


Aku peserta ke #25 ye

Saya ni tak la pemes mane..followers pun tak ramai..Akan tetapi saya teringin bebenor nak menang salah satu dari hadiah yang ditawarkan..At least berbaloi la kan dengan berat yang telah selamat saya korbankan dengan SFD ni..

Antara hadiah-hadiah yang ditawarkan

Tempat Ke 1 :
Wang tunai RM200 + 3 kotak SlimFast Diet

Tempat Ke 2 :
Wang tunai RM150 + 3 kotak SlimFast Diet

Tempat Ke 3 :
Wang tunai RM100 + 3 kotak SlimFast Diet

Tempat Ke 4 hingga 10 :
3 kotak SlimFast Diet


Menarik tak hadiah-hadiahnye?

Errrrr....Bole tak kawan-kawan tolong saya? Jutaan Terima kasih daun keladi saya ucapkan atas LIKE dari kawan-kawan..Hanya Allah saja yang dapat membalas budi baik anda sume!

Berbanyak Terima kasih kepada pihak penganjur,MyBeautyHerbs & Blogger Kak Mia Liana

Love,
Mummy Yaya

1 comment: