Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Saturday 26 April 2014

Hati aku tersayat!

Salam

Kejadian ni berlaku masa aku balik umah mertua aku bulan lepas..



Yaya kena puntung rokok!

Aku kat dapur tengah wat air tetibe dengar Yaya terjerit-jerit nangis!
Aku ingat kan dia jatuh ke ap..Tetibe En Babah siram air paip kat muka dia..

Rupenye tubir mata terkena rokok! Yaya meluru dari belakang En Babah..

Alaaaa..Shian anak mummy! Menjerit-jerit kesakitan dia..Tersayat ati bila anak kena macam ni..Sib baik tak kena mata..Kalo tak mau aku yang melalak oi!

Keesokn nye tu keliling mata bengkak giler..Lagi la aku risau..balik keje bawak p Klinik..

Alhamdulillah,sekarang da baik..Cuma tinggal parut skit..

[Nota Kaki : Sakit-sakit pun menakal jugak anak bertuah ni..~~ ]

Love,
Mummy Yaya

No comments:

Post a Comment