Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Thursday 5 December 2013

Jajan Peberet Aku Zaman Kekecik Dolu

Salam,

Sure korang masa kecik-kecik dulu ada jajan yang korang suka kan? Aku pon ada.. Sekarang zaman makin canggih dan ada berbagai macam jajan @ bahasa kampungnye cekedis yang ada kat pasaran sekarang..Dah tentu la anak-anak kita pon suka makan jajan ye dak..Anak aku pon sama..Hehehehe..Mane tak nye..Da maknye antoo jajan..Anak pon kena tempias la..Hahahaha..

Jajan-jajan ni aku tengok kat pasaraya Checkers kat ngan umah kakak aku..Sebelom amik Yaya,En Babah ajak aku gi sana..Nak beli barang niaga kawan dia..So belek punye belek aku jumpa sume jajan peberet aku kat situ! Wahhh..Best giler katanye! Sebab kalo gi Hypermarket len pon susah jugak nak cari jajan-jajan ni..
Memang aku ke Checkers je la untuk borong jajan-jajan peberet aku ni

Jom layan jajan-jajan peberet aku nih...

Rostik perisa Sotong

Perisa Kari Ayam

Rota perisa Udang

Popcorn Durian

Super Ring! Yaya pon suka!

Ni sebahagian dari jajan feberet aku

Satay Jelly Fish - Sebungkus aku bole abiskan sorg!

Bubble Gum - Ada kaler Hitam Putih,Merah Putih & Biru Putih

Choki - Choki
Kalo shopping barang umah jajan mesti masuk dalam troli..Hahahaha..Ye la kalo da mgadap TV mesti nak ada makanan yang bole dikudap-kudapkan..

[Nota Kaki:Sedap ~~]

Love,

Mummy Yaya

No comments:

Post a Comment