Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Thursday 10 January 2013

Ole2 dari Beijing

Salam...

Fuhhhh...Bizi ya amat sepanjang minggu lepas dan banyak jugak perkara2 yang menganggu pikiran aku nih..So mood nak menaip tu memang takde la..
So ari ni macam ada terlapang skit,meh la aku nak mengomel2 skit...

Last year 26/12/2012 - 1/1/2013,Qiqi opismate aku melancongkan dirinye ke Beijing...korg penah g?aku nan hado la!hahahahahah..Tapi mane la tau kan insyaallah ad rezki,mgkin smpi jugak la ke sana nnti..

So,balik je dari Beijing tu,ado la ole2 untuk aku n the geng kat opis ni..walupun xsebesar mane tapi aku rase seronok sangat coz bole dijadikan kenang-kenangan..

Jom kita tengok ape la yang aku & the geng dapat aritu....


                        Ni Sunflower seed candy..memang sedap..kat cni susah kot nak dapat...  


           Berbagai bentuk keychain..tp aku tak amik ni sbb nye da banyak sangat kt umah tu...



          Ni pulak prawn candy..ala..kalo kat cni candy yang pembalut dalam tu kita bole makan..



                            Gelang Jed..dua2 ni elok untuk melancarkan pengaliran darah kata Qiqi


         Ni Chopstick..untuk hiasan kot..tapi kata Qiqi bole buat untuk sepit makanan jugak...

         Haaaaaaaaaaaaa...ni aku suka!!!! Fridge Magnet..ni 1st Collection aku...hahahahhaha

                    Lastly,ni pelapik cawan/gelas minuman....Art tu menakutkan....keh3....


Amacam...Best tak ole2 tu?hehehehe..pada aku ok la sebab bole dijadikan kenangan...
Mekasih bebanyak sebab bwak balik ole2 nih....

(FM tu En Babah da letak kat peti kami yang beso tu...hik3)


Loves,
Mummy Yaya

No comments:

Post a Comment