Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Monday 21 January 2013

Am i Expecting Baby no 2?

Salam...

Sekarang ni,bangun pagi mesti rase lapo yang teramat..walhal malam nye tu makan da banyak rasenye..
Bile da rase lapo tu,mula la rase loya je tekak ni nak muntah...kena cepat2 cari makanan...

PELIK????!!!

Sebab last aku rase macam ni masa mula2 preggy kan Yaya..memang teruk la rasenye..
Aku pulak bukan jenis suka amik breakfast ni..Tapi bile preggy je mesti kena makan..

Kali ni ape pulak ek???? Aku tak de gastrik.. Tak kan aku preggy lak kot??
Owhhhh..adakah perasaan aku je camni??

Tapi aku ada rase rengat2 cam nak period..Nak cek memang tak laaaa..
sebab menghampakan resultnye nanti..

Hurmmmmm...tengok la..ape akan berlaku kat En Babah nanti..
Kalo dia terkena tempias morning sickness macam masa preggy kan Yaya,rasenye compem la aku ni berisi..


(Nota Kaki:Klo betol,alhamdulillah..Syukur rezki..~~)

Love,

Mummy Yaya

No comments:

Post a Comment