Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Saturday, 26 April 2014

Akuarium

Salam..

Sape-sape yang dok kondo mesti dalam House Rules ada menyatakan tak bole bela kucing,anjing & yang sama waktu dengan nye kan...

Since aku ni dok kondo,jadi memang tak leh la nak bela ape-ape haiwan yang berkaki..

Jadi ni la haiwan peliharaan En babah..IKAN!


Ada 4 ekor ikan..Ikan emas 2 ekor ,ikan Gapi ngn ikan Bandaraya..

Masa mula-mula ada 5 Ekor..tapi ikan Puyu tu melompat kuar melekat kat langsir sliding door tu..hahahaha

Plan En babah nak beli akuarium yang besar skit ngan meja tinggi skit..Sebab nye Cik Yaya bole men celup-celup dalam akuarium yang sekarang nih!
[Dia ingat baldi gamoknye...!]

Da gi tengok pon Akuariumnye..tinggal sediakn duit je la..hahahaha..Ni je la yang mampu dibela..Nasib la dduk kondo kan..huhuhuhu

[Nota Kaki : Nak tambah ikan~~]

Love,
Mummy Yaya

Ole-ole dari Bandung

Salam

Rajin beno la kawan-kawan aku kat opis ni melancong..

Giliran aku tah bile-bile..Asik ngumpul duit je la tak abis-abis..hahahahah

Insyaallah ad rezki nanti ad la kan,kan kan....

Ni sobenier dari abg kat opis aku ni..Dia ngan family melancong ke Bandung awal tahun ritu..



Yeayyyyyyy!!! FM lagi! Lompat bintang namplohnam kali...hahahahahah...

Suka sangat aku..Nak wat semak kat peti gabak aku tu...

Tenchuuuuu bro Ameroel!

[Nota Kaki : Sobenier tertunggak~~ ]

Love,
Mummy Yaya

En Babah Dengan Moto Baru...Alhamdulillah!

Salam

Bersawang blog ni..Hahahha..Fuh3..sapu sawang skit..kihkihkih


Kini aku kembali dengan entry-entry basi yang amat berlambak!huhuhuhu..


Banyak keje la kawan-kawan..Maafkan la aku ye..Insyaallah lepas ni akan cuba update walupun 1 entry sehari ye,ye,ye... [Sambil angkat 3 jari..kih3]


okeh..Arini aku nak cite pasal En Babah beli moto baru minggu lepas..Alhamdulillah berkat ber penat lelah ber OT,bercatu makan masa outstation di Penang awal bulan lepas,Akhirnye ape yang dia idamkan da menjadi miliknye..Syukur...

Ekceli da lama dia plan nak beli moto ni...tapi maklum la kena la simpan deposit nye..ye tak..Tak kan nak pinjam kat orang lak...Kbetulan lak bulan 3 ritu dia outstation ke Penang 2 minggu..Jadi duit claim outstation tu la dia wat deposit..tambah lak ngan duit yang memang da dikit-dikit kami simpan..

Malas nk cite banyak..Layan je la pic En Babah ngan cinta hati baru dia ni...

Amik aku balik keje dengan moto baru..Hik3..Tq sayang!


Honda Future Special Tribal Edition


Da start da gatal tangan tampal macam-macam!


Aksi tak senonoh dari Tuan Punya Moto!

Senyum kepuasan dapat beli moto hasil titik peluh sendri
Bahagia rase hati ni bila tengok cinta hati tersenyum happy..Tahniah abg & syukur alhamdulillah Allah da makbulkan doa abg untuk ada moto sendri.Syukur pada Allah juga atas kurniaan segala rezki darinye untuk kita sekuarga..

[Nota Kaki :W 4**2 W ~~ ]

Love,
Mummy Yaya

Tuesday, 8 April 2014

Nak Mohon LIKE Bebanyak Dari Anda sume untuk Review Dari Nana Tentang SLIMFAST DIET Bole??

Salam,

Seperti tajuk di atas,Saya dengan rendah hati hati ingin memohon jasa baik kawan-kawan untuk LIKE review saya tentang SFD..Tapi sebelom tu adalah baiknye kawan-kawan baca dulu apa yang saya kongsikan dalam review tersebut

Tiada paksaan.Saya cuma ingin berkongsi dan menyampaikan pengalaman saya menggunakan produk tersebut (KLIK SINI untuk baca) Mane la tau kan..Kot-kot terdetik lak dihati kawan-kawan untuk mencuba ye dak...

Langkah-langkahnye begini

1)KLIK SINI (Hupdate cara mudah sangat)

2)Then klik pada LIKE untuk support aku yg gebu gebas ni..Hahahaha


Aku peserta ke #25 ye

Saya ni tak la pemes mane..followers pun tak ramai..Akan tetapi saya teringin bebenor nak menang salah satu dari hadiah yang ditawarkan..At least berbaloi la kan dengan berat yang telah selamat saya korbankan dengan SFD ni..

Antara hadiah-hadiah yang ditawarkan

Tempat Ke 1 :
Wang tunai RM200 + 3 kotak SlimFast Diet

Tempat Ke 2 :
Wang tunai RM150 + 3 kotak SlimFast Diet

Tempat Ke 3 :
Wang tunai RM100 + 3 kotak SlimFast Diet

Tempat Ke 4 hingga 10 :
3 kotak SlimFast Diet


Menarik tak hadiah-hadiahnye?

Errrrr....Bole tak kawan-kawan tolong saya? Jutaan Terima kasih daun keladi saya ucapkan atas LIKE dari kawan-kawan..Hanya Allah saja yang dapat membalas budi baik anda sume!

Berbanyak Terima kasih kepada pihak penganjur,MyBeautyHerbs & Blogger Kak Mia Liana

Love,
Mummy Yaya