Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Sunday, 10 May 2015

Aktiviti Si kerinting bila Balik Kampung

Salam

Adanye pon balik kampung bukan selalu kan..
Si Yaya ni memang suka balik kampung..Almaklum ler..Mak bapak je orang kampung..
Dia orang KL...Hahahahaha

Since kitaorg ni duduk umah atas langit a.k.a Sarang burung..Tang mane la si Yaya ni nak mengayuh beskal..Dalam umah je la pon..Hahaha

Alang-alang da balik kampung ritu,aku cakap ngan babah nye suh bawak balik sekali beskal..bole la dia kayuh-kayuh kat umah Tok Nyang nye tu.. 

Ye la..laman umah aki aku tu luas..kayuh kat lebuh depan umah pon ok.sebab kete takde lalu lalang sangat.

Aku layan-layan camtu je la..Yang rajin sangat melayan si Yaya ni Aki aku la..Sayang sanagt ke Cicit nye tuh!

Mengekor je la orang tua tu ke sana ke mari..

Haih..layan je la korg gambo & Video si Yaya ni ha!











Tengok la muka budak happy dapat men beskal sepuas hati!

video


video

sampai penat ler Tok Nyang melayan dia..Anak laa anak...

[Notakaki:Beskal bio je dalam kete~~]

Salam Sayang,
Mummy Yaya

No comments:

Post a Comment