Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Monday 4 August 2014

Duit Raya

Salam

Masih belom terlambat untuk aku Ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir & Batin..Raya kan sebulan..huhuhuhuhu

Ari ni nak story la skit pasal duit raya..Ingat tak bila last korang dapat duit raya bila da besar nih?
Aku last dapat duit raya sebelom kawin dulu...Hahaha..Teruk kan!

Da keje,da ad duit sendiri but still dapat duit raya..Hahahahah

Alhamdulillah..Tahun ni adalah tahun yang ke 5 aku beraya sebagai suami isteri dan Tahun ke 3 sebagai seorg Mommy.. Tapi kalo beraya bersama - sama ngan En.Babah baru 3 kali je..Sebabnye En Babah cuti raya 2 tahun sekali..

Tapi tahun ni aku untung giler sebab 2 tahun berturut2 balik Karak...Sebabnye tahun lepas dia On duty..Aku 2 beranak je raya kat Karak..Tahun ni memang giliran beraya di Karak..wehuuuuu!!!

Ok la..Namo cite panjang-panjang..Straight to the point la kan..
Nak cite sal duit raya la kan..

Sebelom kuar opis ari jumaat sebelom raya tu,bos aku panggil..Bagi duit raya untuk Yaya la..Alih-alih..aku pun dapat sama..Rezki jangan ditolak,musuh jangan dicari..hahhaaaaaaaa!

Tengok Note RM bape tu..Syukur
Pagi raya tu pun dapat lagi.....Kali ni opkos la dari En Babah kan..

Kemain sampulnye!

Sume Note ada kecuali RM100 je..Sebabnye aku da Guna..hahahahah

Salam mintak maap bagai..dia huluq sampui duit aye..Hahahhahaha...
Da 4 tahun kawin,ni 1st time En Babah bagi wit raya kt aku..Ye la..4th Anniversary kitaorg jatuh pada hari raya ke 3 - 31/7/2014 ..Hadiah la tu kot..

Almaklum la..laki aku tak reti nak beromantik & bagi hadiah bagai..So dia bagi duit suh aku beli ap yang aku nak...Senang!

Ape-ape pon Mekasih untuk bos aku,En Azmali atas pemberian duit raya..Mudah-mudahan murah rezki bos..

Untuk En Babah,Tenkiu sebab bagi mami wit raya ni..Mami simpan je dalam purse..Sayang nak guna..walupon da terguna RM100..Hahhahahah

[Nota Kaki:still lagi dapat duit raya dari aki..~~]

Love,
Mummy Yaya

No comments:

Post a Comment