Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Monday 2 June 2014

Kasut Baru Hadiah Tertunggak Besday En Babah

Salam

Hadiah Tertunggak? Apa tu?
Hahahaha..Untuk pengetahuan sume,besday En Baba jatuh pada 4/5/2014 ritu.Kebetulan lak time tu kat kampung.Jadi takde la aku belikan ape-ape.

Lagipun pulak budget da burst sebab balik 2 kampung kan..So aku postponed la hadiah tu ke hujung bulan.
Takde la yang istimewa sangat.Sebab En Babah ni bukan jenis yang romantik or yang sambut hari-hari istimewa ni..Tak suka katanye..

Aku tanya nak hadiah ape?dia jawab ape-ape pun bole..[bagi selipar jepun kang bu tau!hahah] 
Untung aku dapat laki camtu...hahahahha..Hurmmm..
Aku nak bagi Henpon dia tak nak..wallet pun tak nak..[Rugi betol laki aku nih]
At last baru dia cakap kasut sukan dia da tercabut tapak..Tu la dia kannnnn! da nk tutup offer baru nak cakap..Cehhh!Ngade-ngade betoi!

Ari jumaat 2 minggu lepas aku hangkut dia pi kedai sukan..
Suh dia pilih sendiri kasut jenis apa,kaler apa yang dia nak..Kalo aku yang pilih kang tak berkenan pulak kannn..Akan tetapi tetap la tanya aku jugak akhirnye nanti..hahahaha

Pilih punya pilih ni la dia kasut yang terberkenan dek En babah..



Sport Shoe Kaler Grey Green Brand NIKE

Tu dia pilih sendiri sebab aku da kebosanan menunggu..Hahahahahah
Suka sangat dia dapat kasut baru..Alhamdulillah
Dengan rezki yang ada dapat jugak aku belikan sesuatu untuk dia..
Senyuman dia amat bermakna untuk aku..

Abang

Tak mampu utk ku belikn Sport car
Tak mampu utk ku belikn Superbike
Aku hanya mampu belikn sepsang kasut sukan baru utkmu pujaan hatiku @kamilabdkhalil
Demi utk melihat kau gigih berlari2 anak diatas treadmill atau dibalapan trek KLCC Park..
Happy belated 30th Bufday Abg..smga abg pnjg umur,dmurahkn rezki & sntiasa sihat..
Mami & yaya loves u...


[Nota Kaki: Misi En Babah untuk turunkan Berat Badan~~]

Love,
Mummy Yaya

2 comments:

  1. wah terang warna tu... hi hi hi... happy belated birthday en. babah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Farah..Dia memang suka pakai kaler terang camtu..Tah apa kena gamaknye..hahahaha

      Delete