Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Monday 12 May 2014

Survey & tukar Visor

Salam

Beli moto baru ritu dapat la free gift Helmet,Raincoat & Lockchain.

Helmet En Babah la yang amik sebab helmet dia da buruk..

Aritu dia bising aku punye visor helmet pecah.

Nak belikan yang baru..Aku cakap tak payah la..membazir je..

Selagi bole pakai,pakai je la kan..

Takde satu pun yang aku berkenan..Huh

Amoi ni tengah gigih pasang visor baru

Da siap..Act visor tu untuk aku tapi En babah sibuk nak tukar ngan aku..Ceh!

Eeeee..Tak aci betoi!
Nak tukar visor aku dia pulak yang lebih-lebih..Teruk tau..

Visor Helmet baru En Babah pasang kat helmet aku..

Yang sepatutnye pasang kat helmet aku,En Babah suh amoi tu pasang kat helmet dia

Huh!

[Nota Kaki : Aku nak helmet ARC ~~]

Love,
Mummy Yaya

1 comment: