Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Monday 12 August 2013

Hadiah Anniversary Ke 3 - Artwork kreatif En Babah

Salam,

Iskh3..Banyak sangat la entry basi yang aku nak update arini..maklum ler bulan pose cam lemau & takde idea nak menulih..hehehe
Yang ni pulak pasal anniversary kami yang ke 3 pada 31/7/2013 aritu..Alhamdulillah da masuk 3 tahun usia rumahtangga kami..tahun ke 3 ni kami masih lagi ber 3..blom ada rezki lagi untuk ber 4..Insyaallah,harap-harap tahun depan ber 4 la pulak…
Tahun ni aku dapat T-shirt sebagai hadiah dari En Babah..bukan untuk aku je,untuk si kecik tu pun ada..sedondon katanye!hahahaha..Tapi bukan itu saje,aku jugak dapat hadiah Oven besar yang aku nak sangat-sangat.Insyaallah aku akan update di entry yang akan datang.
Sekarang moh kita tengok gambo-gambo T-shirt yang En Babah design untuk kami.

Artwork dibelakang T-shirt

Untuk mummy

untuk yaya
Sedondon sangat la kami anak beranak..hehehehe


(p/s:Tahun ganjil je ad T-shirt camni..kata En Babah)


Love,
Mummy Yaya

No comments:

Post a Comment