Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Monday 1 July 2013

Friends Forever...

Salam..

Last week aku rase seronok sebab lunch date ngan old schoolmate aku..Kebetulan lak dia amik Exam kat Bangunan MCA kat Jalan Ampang..So dekat sangat la dengan opis aku kan..
Banyak sangat yang diborakkan tadi..Seronok...!! Masing-masing da kawin,ada anak..How fast time flies... Da 22 tahun kami berkawan..since Darjah 1 smpai sekarg..Bergaduh,dia merajuk ngan aku,at last berbaik semula..Biasa la kan,manusia takde yang sempurna..Alhamdulillah..Smoga persahabatan kami kekal sampai bila-bila...
Perangai dia?Sama je macam zaman sekolah..hehehe..Thanks beb menyinggah kat KLCC..

Nah aku tempek gambar dia ngan aku yang sempat di amik ..

Eeeuuuwww mak jeles ok!!!..sebab dia kurus!mencik!hahahaha


Sibuk komplen tudung dia kembang!

si kembang & si kuncup...hahahahaha

Gambar ni aku cilok dari Instagram dia..

Last week jugak aku jumpa sorang lagi schoolmate aku Nadea..Kebetulan lak dia order Kek ngan aku..Mengidam katanye..Alhamdulillah da 4 bulan kandungan dia..syukur..Sorang lagi Yusniza,tengah sarat & sedang menunggu hari untuk bersalin..Semoga selamat sumenye..Bahagia rasenye bile dengar kawan-kawan lama bahagia dengan keluarga masing-masing..Insyaallah jika dipanjangkan umur akan berjumpa lagi kami jika kelapangan mengizinkan..


(p/s:22 tahun usia persahabatan kami)


Loves,
Mummy Yaya

No comments:

Post a Comment