Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Monday 17 June 2013

Chocolate Chips Cookies

Salam..

Da lama tak meng update blog..Al maklum la aku sekarang sedang busy membuat R& D cookies baru untuk projek bisnes kecil-kecil aku ngan En Babah sebagai penaung utama la kan..So ni la hasilnye semalam..Fuhhh..Harap-harap memenuhi la citarasa tekak pembeli..


Sebelom dimasukkan ke dalam oven


Ta daaaaaa..Hot from the oven!

Cantik kalo susun dalam piring camni untuk Hi-Tea

menggunakan nama anak aku sebagai Label Jenama



setelah melalui saringan beberapa kali,Cookies ni bole mula di tempah..Sama ada untuk raya atau pun untuk hari-hari biasa..Untuk tempahan bole hubungi saya SMS/Whatsapp 012-3539046 atau PM sy di FB Nak Order cookies ..


(p/s:Nur Soffya Khadieja sumber inspirasi aku)

Loves,
Mummy Yaya

No comments:

Post a Comment