Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Wednesday 19 December 2012

Fenomena Durian Crepe!!!!

Salam,

Da lama x menaip ni..Bz dan aku baru je sihat dari sakit..huhuhuhu..Dugaan dari Allah,kita kena terima dengan penuh kesabaran..

Entry kali ni berkenaan dengan Durian Crepe yang menjadi fenomena skrg ni...Korang penah makan Durian Crepe tak?Sedap tak rasenye?aku lak sumpah tak penah makan sampai la satu hari kawan En Babah order dari aku...
Aku pun gelabah tahap gaban la..ye la,mane tak nye..da la aku tak penah makan,apetah lagi tengok benda alah tu..tetiba ada orang order..huhuhuhuhu..Tapi macam biasa la..rezki yang datang takkan nak tolak mentah2 camtu je..aku takkan hampakan customer aku..ape lagi,aku google segala resepi yang ada kat dalam internet tuh...balik keje tu bermula keje2 melipat2 n membungkus Durian Crepe...Aku tak penah tengok rupenye,maka aku ikut je la tahap kreativiti aku...
Korang rase jadi tak Durian Crepe aku tuh??? Nak tau jadi ke tak,tengok 2 keping gambo kt bawah ni yang aku sempat ambik.....




Jeng,jeng,jeng....... ni la hasilnye..hehehehehehhehe...tak cantik tapi rasenye!walawehhhhhh..terangkat kata kakak and abg ipor aku..kih3..
Alhamdulillah...pas aku siapkan order En Babah ni..aku dapat lagi 11 kotak order dari opismate aku & En Babah dan jugak dari kawan kakak aku..syukur...

Kalo nak order,bole whatsapp @SMS aku 012-3539046.. pick up point KLCC atau cheras..
Selain dari Durian Crepe aku jugak ada produk lain seperti Mangga crepe..strawberry and Kiwi crepe masih masih dalam mood percubaan..selain dari tu ad jugak Chocolate moist cake,Carrot cake with cream cheese and blackcurrant topping and Red velvet cupcakes.Jangan segan2 nak order kalo nak rase la kan....hehehehhe


(En babah adalah Funder & tester aku yang terbaik!Tenkiu babah!)


With Love,
Mummy Yaya

No comments:

Post a Comment