Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Tuesday, 10 March 2015

Aurawhite Smart Kiddies

AURAWHITE SMART KIDDIES








SUPPLEMEN HEBAT UNTUK ANAK ANDA !

KANDUNGAN SMART KIDDIES AURA WHITE BEAUTY :

1. DHA Omega 3
2. Kolostrum Susu Kambing
3. Madu
4. Prun
5. Gotu Kola Ekstrak
6. Grape Seed (biji anggur)
7. Gingko Biloba
8. Beta Glucan
9. Lain-lain

MENGENAI SMART KIDDIES AURAWHITE :

 Tablet kunyah berperisa Susu Yogurt Strawberry yang sangat LAZAT !

 Setiap botol mengandungi 80 tablet PERCUMA 20 tablet jadi 100 tablet setiap botol.

 TERBUKTI BERKESAN & CEPAT

 Dikilang kan di Kilang Bertaraf GMP (Good Manufacturing Practice)

 Mendapat Kelulusan Dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)

 Halal & Selamat

 Sesuai untuk kanak-kanak berumur dari 2 tahun ke atas sehingga sekolah rendah.

 Sesuai juga untuk IBU MENGANDUNG & MENYUSUKAN

 Dengan Harga Mampu Milik HANYA RM68 SAHAJA! MURAH DAN BERBALOI-BALOI!

Hadiah Ibu Bapa Untuk ANAK MEREKA!

KELEBIHAN SMART KIDDIES CHEWABLE TABLET :

 Untuk kulit anak cerah dan gebu
 Rasanya yang lazat berperisa strawberi & yogurt
 Mengingkatkan daya ingatan kanak-kanak
 Meningkatkan sistem imunisasi anak dari penyakit seperti batuk, selsema & demam
 Mencegah ekzema
 Pertumbuhan anak lebih pesat
 Menguatkan minda & daya tumpuan dalam pelajaran
 Lebih fokus, bijak dan genius
 Melancarkan sistem pencernaan
 100% bahan semulajadi .

SESUAI UNTUK KANAK-KANAK BERUMUR 2 TAHUN KE ATAS JUGA BAGUS UNTUK IBU MENGANDUNG DAN MENYUSUKAN BADAN KERANA IA MENGANDUNGI DHA YANG BAGUS UNTUK BAYI.

CARA PENGAMBILAN SMART KIDDIES AURA WHITE :

1- Ambil 3 biji tablet pada waktu siang atau malam 1 jam sebelum atau selepas makan

HARGA 
RM68 SM
RM78 SS

Berminat untuk order,boleh Whatsapp 012-3539046(Nana) untuk fast respond

Saturday, 14 February 2015

Spek Mata Baru

Salam,

Da bertahun-tahun kot aku tak pakai spek..Hanya pakai lens semata-mata
Baru-baru ni aku ngn En.Babah gi buat spek..Lahaiiiii...Malas beno nak cek-cek mata bagai..
Da pasti la kena cek power kan..

Selama ni aku men pakai je lens ikut power lama [No wonder la aku salu sakit kepala...HAHAHAHA]
Cek punye cek...rupenye power aku da berkurangan dari sebelom ni [WHATTTTTT!!!!]

Bukan turun skit..Banyak weiiii!
Nah aku tepek gambo spek baru aku ni ha...






Last sekali tempek la gambo aku sekeping...Nampak len sangat..
Sekarang ni aku masih lagi tengah membiasakan diri pakai spek..Aduhhh...
Terasa cam ada satu beban kat batang hidung aku yang comel ngat nih....

[Nota Kaki:Da macam muka cikgu-cikgu lak..haihh~~]

Love,
Mummy Yaya

Thursday, 29 January 2015

20 Hotel Unik Yang Buat Anda Tak Sabar Untuk Bercuti

Jika korang merancang untuk pergi melancong dan merehatkan minda daripada permasalahan harian dan kesibukan kota, 20 buah hotel ini aku rasakan amat sesuai buat korang.
Hotel-hotel yang disenaraikan di bawah sangat unik kerana setiap satunya mempunyai identiti dan konsep yang sangat berbeza jika dibandingkan dengan kebanyakan hotel ternama dan mahal diluar sana.
20 buah hotel paling unik di dunia ini juga pasti membuatkan percutian anda sangat bermakna dan akan menjadi salah satu memori paling indah dalam kehidupan korang.
#1 Udang House, Bali, Indonesia
#2 Hotel Terapung di Zanzibar
#3 Laman Zirafah, Kenya
#4 Hotel Fairy Chimney, Turki
#5 Conrad Maldives, Pulau Rangali
#6 Hotel Ais di Jukkasjarvi, Sweden
#7 Hotel Mirrorcube Tree House di Sweden
#8 Hotel Zaan Inn, Belanda
#9 Kolarbyn Ecolodge, Sweden
#10 Harry Potter Hotel, London
#11 Plane Hotel di Costa Rica
#12 Attrap Reves Hotel, Perancis
#13 Hang Na Guesthouse, Vietnam
#14 Hotel V8 di Stuttgart
#15 Half Graffiti Room, Perancis
#16 Caravan Hotel di Berlin
#17 Tubohotel, Mexico
#18 Sala Silvermine, Sweden
#19 Montana Magica Lodge, Chile
#20 Ascher Cliff, Switzerland
Best tak?So ape lagi,cepat2 wujudkan tabung untuk vacation korang..Hihihihi...
Sumber:The Vocket
[Nota Kaki:Sedang merajinkan diri menyapu sawang2 yang ada dalam blog ni..haishhh~~ ]
Love,
Mummy Yaya

Wednesday, 19 November 2014

Pas kerja baru

Salam..

Daa lama tak mengarang..Bizi sesangat 2,3 bulan ni..Hahahaha
Rini baru terhegeh-hegeh nak update

Tak nak cite banyak la...saje nak update arini baru dapat pas kerja yang baru..
da dekat 4 tahun keje ngan company sekarang baru nak wat pas baru..Hahahaha
Budak-budak yang baru masuk pun dapat pas yang versi baru
*Ketinggalan sungguh aku ni!




Muka orang da nak masuk 4 tahun keje...Hahahaha
Comey je kawan aku cakap..Sweet sebab pink sesuai ngan aku..

[Nota Kaki:Aku Engineer in the making kata Bos~~]

Love,
Mummy Yaya