Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Saturday 26 April 2014

Welcome To Family 'Aidil Nasrullah

Salam..

Tahun ni bertambah lagi anak sedara..

Ini bermakna kena tambah sampul duit raya la..Hahahaha

Alhamdulillah tanggal 23/3/2013 @ 3.05pm di Hospital Ampang,kakak aku da selamat bersalinkan anak yang ke 4secara normal
[ 4 orang da anak buah..Mak Mok makin tua...]

Baby lelaki seberat 2.88kg,diberi nama 'Aidil Nasrullah B Muhamad Maulana..atau aku lebih suka panggil dia Anas.. Halus orang nye..cam mama dia masa kecik-kecik dulu..

Fresh from the oven



Anas nangis sebab aku marah dia taknak pakai suar masa nak discharged

Lenanya tido



Baru bangun tido..Kulit jadi cam hitam skit sebab dok lama bawah lampu 


Suka dok camni kalo ngan aku...


Hari-hari balik keje mesti nak kacau budak ni dulu sebelom gerak balik umah aku..Hik3..Rindu bau & nak gomol baby..Yaya da besar..tak suka kena gomol & da bau masham...hahahahha

Welcome si kecik..Semoga kehadiran awak bawa kecerian buat mama & ayah serta abang-abang & kakak

[Nota Kaki: Belom ada rezki~~]

Love,
Mummy Yaya

No comments:

Post a Comment