Mommy Yaya..Wife En.Polis

Mommy Yaya..Wife En.Polis

Teman-Teman Blogku

Wednesday 12 February 2014

Despicable Me

Salam

Da lama tak tulis entry..Tak tau nak mulakan ngan cerita apa.Banyak sangat yang tertunggak!Hehehehe..
Maklum la,kat umah takde PC..Kat opis je la bole berBlog ni ha..Dengan line tenet kat opis ni selow sangat,buat aku takde semangat nak nulis ape-ape..

Ari ni nak wat entry ringkas je la.Anak aku sejak-sejak pandai itu ini ni,asik nak tengok DVD je keje dia..Jenuh la hai aku melayan nye!asik-asik cite yang sama je.Naik cemuih lak aku..Hahahahaha!

Yaya tu tak tau lak aku cemuih ke tak..Nak-nak lagi dia da pandai On Off sendri DVD player tu..Ap lagi hari-hari cite tu la..Banyak cite kartun lain,cite ni jugak yang dia layan.Tapikan advantage untuk aku la..Senang aku nak wat keje umah,Sebabnye dia tak kacau..hahahahahha!

Ha ni la cite nye..DESPICABLE ME 2!

Aku pon terpengaruh gak!Minion kat cover belakang HP aku!
Suka sangat Yaya dengan cite ni..OST cite ni pun catchy jugak..So terkedek-kedek la montot Yaya tu!
Layan kan je la yek!Dia sonok,I am a Happy Mommy!

[Nota kaki:Minions yang comel ~~ ]

Love,
Mummy Yaya

No comments:

Post a Comment